ONEPIECE4-EVER

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Larsson - 29 januari 2011 10:34

Heeej <33

nu har jag gjort en mössa ...gjord från en av mina desing  

   den är lila och blå ... och lång    aahah väldigt bra förklaring ..   


Okej men igår var det party hos karro  

vi hade as kul   



puss & kram//Från Alexandra  

Av Alexandra Larsson - 21 januari 2011 21:27

Heeej   

Hahahah våran lilla vardagsmotiskion (stavning)   ...

vi var tvungna att gå in och hämta sockor åt my hos filip   och de var typ jättesmå... sen fick jag en kaka hihi inte my eller mathilda...  

  aa detta är en bild från mathildas failde sminkning   ... hela dagen såg det ut såå   

    här är Mathilda sööt  


   hahahah jag och Mathilda är västa fjädrar vi bara går ut på snön utan att åka ner .... men alla andra åker ner ....  





Puss & Kram//Från Alexandra  

Av Alexandra Larsson - 21 januari 2011 20:54

Heeej  

nu tycker jag vi alla ska ta en tyst min..<3


Kims Mathildas Jennifers och min älskade har dött i dag utanför ica   


P.I.P

du vad den finaste och godaste vi smakat förut 

Redbull 

oroa dig inte du behöver inte bli en ängel för att komma till himlen..

du har redan vingar

¨Redbull ger dig vingar¨

  


okej... men nu har man typ pratat med mandarin och ananas  vi hade jättekul   



Godnatt nu ska man prata med mina frukter på msn   


sov gott   







Puss & Kram//Från Citron   

Av Alexandra Larsson - 19 januari 2011 20:35

Heeej   

ska bara berätta lite saker om dagen ...

När jag kom in till skolan så kom min kompis karro och sa att vi skulle äta frukos tsm ... och då sa jag okej ! sen tog vi oboy och slörpla så alla kollade på oss    


Sen när jag kom tillbaka så sa mathilda att vi skulle gå och sminka oss .. och jag sa okej    hahah som vanligt såå skulle Tilda faila sig ... när hon skulle ta på sig sin vita ögonskugga så tappade hon den    så hela golvet på toa:n var vitt ....

Sen pratade jag med Tilda och nu är vi Frukt Kompisarna

(Jag) Citron (((: säger:    

Vi är Friktkompisarna <33

(Tilda)  Ananas ((((((((((: säger:

Hahahah aa <3333333333


OKej men nu sitter man ny bastad eller vad man ska säga när man har badat bastu   



Okej  men nu ska jag 

drömma sött om ....Halow.....  


God Natt   




Puss&Kram//Från Alexandra   

Av Alexandra Larsson - 18 januari 2011 18:55

                                   

Av Alexandra Larsson - 18 januari 2011 18:31

Heeej   

ahahah jag dör   

haahah jag och patrycja är ju bästa  

________________________________________

I går när vi skulle gå iväg en bit från alla killar ... de var taskiga .. de kastade snöbollar på ens röv   

så råkade jag trilla ner i snön   

och då skulle Patrycja hjälpa mig upp så klart ...

och då när hon drog upp mig så gick det så fort så jag fick inte någon balans så jag tillade framåt på Patrycja    

så tillslut låg vi båda där i snön  och nästan garva ihjäl oss  

_________________________________________

Hahaha okej det var igår detta är i dag .......

Fan jag och Muchta är ju bästigast ...

   hahah vi hade grymt kul .. vi bakade pizza   ...men hela köket blev vitt av mjöl   hahahaahah och sen skulle vi ta damsugaren och vi glömde att stoppa i kontakten   så först trodde vi att den var sönder   så vi ringde min pappa och fråga vad det var med den .... men sen såg vi så klart att kontakten inte var i .... hahahah   




Puss & Kram// Från Alexandra  

Presentation


Hej jag är en chey på 13 år jag bor i härliga värmland i en liten by ;P
Jag älskar att fotografera, sjunga & måla :)
ni kommer få hänga med på min vardag och mitt tonårsliv ;P
Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards