ONEPIECE4-EVER

Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Larsson - 20 juni 2011 22:37

Shooo 

min skolavslutning ägde ;) 

vi sjöng waving flag med knaa'n (stavning) 

Älskade min klänning :O

brunetten brevid mig är min älslade nora laven

Sista bilden är jag och min bror :) det rengnade ute så hans hår la sig ner :O

   

---------------------------------------------------------



Imorgon


jadu i morgon blire Oslo .. :) 

ska dit med familjen och shoppa ha lite skönt ;)


Aja god natt måste lägga mig nu ... ska ju upp 5:00


Pusshej

Av Alexandra Larsson - 7 juni 2011 19:05

 

Nu åker klassen på Klassresa   

Vi åker till Liseberg och Unerverseium   

Vi åker från skolan kl 8:00 det tar 3-4 timmar dit 

sen Unerverseium i 2-3 timmar 

sen Liseberg resten av dagen ''gratis mat, gratis åkband''

Vi får 100  kr av skolan i fick pengar + jag fick 500 av papa   

Vi åker inte hem förenklockan 21:00 och vi är hemme runt 02:00-03:00 ''sent''   

HAHAHA sedan har vi nästa dag ledigt 

WOHO  

Jag ska gå men mina två gullungar Viktoria & Patrycja   

Vi kommer ha skiit kul   


-------------------------------------------------------------

Fyy fan jag ska få tandställning   

Det är inte för att jag har snea tänder utan för att jag har inga nänder mellan mina hörntänder och framtänder så jag måste dra i hopp mina tänder  men en sak är jag glad för jag kommer ta jusrosa snoddar eller ljus blå ? 

vad tycker ni ??   

 


Pyss hey   

älskar dig Anton     

Presentation


Hej jag är en chey på 13 år jag bor i härliga värmland i en liten by ;P
Jag älskar att fotografera, sjunga & måla :)
ni kommer få hänga med på min vardag och mitt tonårsliv ;P
Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards