ONEPIECE4-EVER

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Larsson - 14 augusti 2011 18:02

Yeeeh   

har vait i stan idag, vi shoppade lite & jag fick en adidas jacka av pappa och en bikini   gryyymt glad nu ... eler det är ju det minsta man kan säga !

Jag fyller ju år om 19 dagar, så det är ju en till sak att va glad för  

vet inte vad jag vill ha i födelsedags prisent ... har ju nästan allt jag behöver  

men pengar skulle inte sitta fel, då kan jag ju shoppa meer  


Men men

nu ska jag gå

hoppas nu gillar min nya header tjejen har jag målat själv skiit nöjd  


Puss&Kram

Alexandra Laila Larsson       

Av Alexandra Larsson - 7 augusti 2011 22:41

       


Lite nya bilder :D

Kitik ? 

-------------------------



Fyfan :( 

har fått spricka i min tå :( 

och man kan inte göra något .. :( 

inge jipps eller nått sånt ;P

men men 

shiit the saem ;D

--------------------------

Min swimmingpool är ju igång nu :D ''yeeeh'' 

148cm jup, 5-8 meter bred 10-15 meter lång ;P 

såå man badar ju mycket nu ;P

........

Vet inte om jag kan hålla te baks tårana längre :( 

så svårt .. 

vill bara skrika ... 

tänk att du en gång var den som var närmast mig ..men du svek ljög.. förstörde allt ... förasökte seperara mig från mina andra vänner och familj ... 

och nu .. 

nu vet jag vem du är .. :O 

fyyfaan .. 

vill spotta på dig miit i ANSIKTET :o 


----------------------------



Älskar dig Anton

Presentation


Hej jag är en chey på 13 år jag bor i härliga värmland i en liten by ;P
Jag älskar att fotografera, sjunga & måla :)
ni kommer få hänga med på min vardag och mitt tonårsliv ;P
Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards