ONEPIECE4-EVER

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Nytt bloggnamn ;P <3

Av Alexandra Larsson - 6 juli 2011 23:54

Hejsan   

jo jag har ju bytt bloggnamn som ni kanske har märk   

Joo jag bytte för att jag hette ju blondin-forever meen jag ska ju färga håret

mörkbrunt nu ... men tyyp blonda slingor !   

såå jag var ju tvungen att byta *hihih*

och jah ska ju få min onepiece om 1 och en halv vecka nu såå jag är inte liiite glad nu   


--------------------------------------------



Har inte skrivit påå länge vet 

sorry   

men nu ska jag juu ta det viktigaste i alla faall

jag är på ge med det sötaste som inte bryr sig om andra vet ahaha han skrev på min logg på facebook ... ÄLSKAR dig !!! 

guuud vad rörd man blir lix     

men asså vi är inte i hopp 

------------------------------------------


Jaja

mensväk   

skiiit (aa) 


nej men imorgon blire lite kul med tjejorna   

vi ska cykla runt lite och prata sedan drar vi och käkar nått skiiit kul (aa) 


Puss & Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 14 augusti 2011 18:02

Yeeeh    har vait i stan idag, vi shoppade lite & jag fick en adidas jacka av pappa och en bikini   gryyymt glad nu ... eler det är ju det minsta man kan säga ! Jag fyller ju år om 19 dagar, så det är ju en till sak att va glad för   vet inte v...

Av Alexandra Larsson - 7 augusti 2011 22:41

          Lite nya bilder :D Kitik ?  -------------------------     Fyfan :(  har fått spricka i min tå :(  och man kan inte göra något .. :(  inge jipps eller nått sånt ;P men men  shiit the saem ;D --------------------...

Av Alexandra Larsson - 14 juli 2011 21:04

    Blond <3     Brunett <3    

Av Alexandra Larsson - 20 juni 2011 22:37


Shooo  min skolavslutning ägde ;)  vi sjöng waving flag med knaa'n (stavning)  Älskade min klänning :O brunetten brevid mig är min älslade nora laven Sista bilden är jag och min bror :) det rengnade ute så hans hår la sig ner :O     -...

Presentation


Hej jag är en chey på 13 år jag bor i härliga värmland i en liten by ;P
Jag älskar att fotografera, sjunga & måla :)
ni kommer få hänga med på min vardag och mitt tonårsliv ;P
Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards