ONEPIECE4-EVER

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Larsson - 29 mars 2011 19:54

  



_________________________________________________

Aaa såg tyyp min dag ut   

Hahaha   



Men går dagen såg ju ut så här   


 

Hahahah vi hade gladeortävling (stavning) ? 

Hahaah jag råkade slo förhårt så den tjejen jag körde mot bara flög bakåt  

men sen fick jag köra mot en kille och då blev jag ner slagen så jag gjorde en vålter men sen slog jag han lika hårt så han trilla bakåt   

Av Alexandra Larsson - 19 mars 2011 11:26

Hejsan nu sitter man i sminket   

folk pillar och drar i håret   

Andra kladdar och kollar efter smink som kommer passa tills i kväll.

Nu ska det vara ett gen rep med alla som ska sjunga ! 

Det blir mycket ..! 

Ser fram i mot i kväll!   

magen pirrar ...! 

Jag och Viktoria sitter nu och ska snart ta våran pasta salad så vi får energy ! 

Önska oss lycka till i kväll!   

detta är våran chans ! 

ÄNTLIGEN !   



Hejdå   

Av Alexandra Larsson - 17 mars 2011 19:08

              









__________________________________________________
____


Så här såååg min kväll ut tyyp ...  

Pizza på folkan !   

Med killarna ! 

Sen hemåt med killarna faan vad kul vi hade   ... ! 

Aja tack för kvällen :D 



Heej då ..  




Av Alexandra Larsson - 15 mars 2011 19:23

    byxor linne tshirt


   örhängen    Halsban+linne+hoodi.   Min nya maskara är lixom bäst   




Kläder:

Linne (svart)  

Linne (röd/rosa) 

Hoodi trjöjja (vit)

Örhängen (vitapärlor)  

Byxor (ljusblåa) 

Mascara (svart) 

Summa :

600 kr ..!   

Av Alexandra Larsson - 11 mars 2011 22:21

Heeej   

På söndag blir det stan och Jag ska köpa byxor och tröjjor 

Har fått lixom 700 kr jag har sparat till stan   

Okej 

Jag ska köpa ......

 

Byxor !  


Okej men sen vet jag inte vad tröjjorna jag tänkte köpa heter ?!  




Men Men ....

vi hade maskerad i dag i skolan !  

Det var så att en kille och en tjej skulle vinna och ....

Jag och Johan min kompis vann   

Jag var utklädd till ett lejon och han en tjej med bh,linne och solglasögon + han stoppade bh:n fyll av toalettpapper   

Han var sjuk ?!

Men men det var lixom kul ...!   

   Jaaah ....   


tyvärr fick jag ingen bild på johan   


Okej men men


det blir väl att jag lägger upp några bilder på mina nya kläder i söndag !  


Hejdå   

Av Alexandra Larsson - 6 mars 2011 16:51

Heej heej   

idag var man i stan och bowla ;) och drog till mcdolnals   


Först drog vi till bowlingen 

och jag kom 2:a   

    



Sen skulle vi ha kul så vi skulle tävla vem som kom först till mcdonals  

och när vi kom dit så stog det 6st polisbilar på mcdolnals men som tur var så var alla innne och åt mat  'pust'   



    




HAHAHAHA jag smyg tog en bild på en polis bild brevid våran x'D 

______________________________




Nu sitter man och pratar med älskade syrran patrycja på skype   



Puss hej   


Av Alexandra Larsson - 4 mars 2011 15:19

Heej nu sitter jag och min babe viktoria pussgurkan wreder   

Vi ska ha tjej kväll   

Ska kolla på filmen 

   





MEN det är i kväll det   

nu ska vi flumma runt lite bara   

vi ska knulla lite bara innan filmen 

Men nu ska vi ta min system kamra och fota ! 


Skriver lite mer i kväll   


puss ;***





 blondin= Jah <3

 brunett= babe :*


Presentation


Hej jag är en chey på 13 år jag bor i härliga värmland i en liten by ;P
Jag älskar att fotografera, sjunga & måla :)
ni kommer få hänga med på min vardag och mitt tonårsliv ;P
Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards